Майно
При настанні події, яка може бути кваліфікована, як страхова, власнику (користувачу) застрахованого майна необхідно діяти наступним чином:
- Вжити всіх можливих заходів з порятунку і збереженню майна, усунення причин, що сприяють збільшенню шкоди;
- Негайно повідомити і викликати на місце події представників компетентних державних органів України (МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони або інших (відповідно до характеру події)),
- Отримати документ, що підтверджує факт настання, час і обставини події, перелік пошкодженого і / або викраденого майна або акт за підписом головного інженера і печаткою РЕУ (ЖЕК) про причину аварії та винної сторони або довідку в Гідрометцентрі, що підтверджує погодні умови, що призвели до настання страхового випадку
- Негайно, але не пізніше 48 годин з моменту, коли Вам стало відомо про подію, будь-яким способом повідомити про подію в страхову компанію і уточнити свої подальші дії.
ВАЖЛИВО!
До прибуття представника страхової компанії не змінюйте картину події (необхідно зберегти майно, як пошкоджене, так і неушкоджене, в тому вигляді, в якому воно опинилося після події, що призвела до пошкодження), за винятком дій з порятунку людей і / або майна. Ремонт або оздоблювальні роботи можна проводити тільки з дозволу уповноваженого представника страхової компанії (за винятком випадків, коли затримка, пов’язана з відновленням майна, може привести до збільшення розміру збитків).